preskoči na sadržaj

Osnovna škola Murterski Škoji

Login
GPIP OŠ Murterski škoji

 

Dokumenti škole

 

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Sat

Oglasna ploča
Anketa
Na Internetu sam najčešće na:






Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 4. 2012.

Ukupno: 241275
Danas: 19
Protokol o postupanju u slučaju nasilja među djecom i mladima
Pribor za likovnu kulturu

Priloženi dokumenti:
Pribor za likovni.jpg

Vrijeme
Weather by Freemeteo.com
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Upis djece u 1. razred
Autor: Ivana Skroza, 2. 2. 2024.

Upisi u osnovne škole na području Šibensko – kninske županije od ove godine provode se elektroničkim putem korištenjem Nacionalnog informacijskog sustava upisa u osnovne škole. Prijave za redovan upis otvaraju se 22. veljače 2024. godine, te će roditelji preko poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/ moći podnijeti prijavu za upis svoga djeteta u prvi razred osnovne škole sve do 31. ožujka 2024. godine.

U sustavu će roditeljima biti vidljivi opći podaci o djetetu te škola na čijoj se listi školskih obveznika nalazi prema mjestu prebivališta, odnosno boravišta. Odmah po podnošenju prijave roditelji će moći odabrati mogućnosti koje im se nude u dodijeljenoj školi npr. izborne predmete. Također, ako imaju razloga za to, roditelji će prilikom podnošenja prijave moći izraziti želju za upis u drugu školu od one kojoj dijete pripada po upisnom području.


Prijave za upis djece s utvrđenim teškoćama otvorit će se od 1. veljače 2024. godine i bit će otvorene do 31. ožujka 2024. godine.

Također, uz prijavu za redovne upise u prvi razred osnovne škole od 22. veljače do 31. ožujka 2024. godine, roditelji će moći podnijeti i zahtjev za prijevremeni upis u prvi razred osnovne škole kao i za privremeno oslobađanje od upisa u prvi razred osnovne škole.

S obzirom da se u sustav za elektroničke upise u osnovne škole ulazi preko portala e-Građani, roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal moraju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području koja će prijavu za upis njihovog djeteta izvršiti umjesto njih.

Za sve ostale informacije, termine testiranja u školi, liječničkih pregleda i laboratorijskih pretraga roditelji će pratiti mrežne stranice škole kojoj dijete pripada prema upisnom području.

Nacionalnom informacijskom sustavu za upise u osnovne škole pristupa se putem e-Građana.

Za sve dodatne upite o korištenju sustava možete kontaktirati CARNET-ov helpdesk svakim radnim danom od 8 do 20 sati na broj telefona 01 6661 500 ili putem e-pošte na helpdesk@skole.hr

Prije službenih termina poslali smo u vrtiće u Betini i Murteru anketni listić za roditelje da bi mogli podatke proslijediti liječniku školske medicine, a u Školi svaki dan možete dobiti potrebne informacije.

U prilogu su i dokumenti koji će biti potrebni kod sistematskog pregleda.

Ravnateljica: Ivana Finka

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju