preskoči na sadržaj

Osnovna škola Murterski Škoji

Login
Dokumenti škole

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Sat

Oglasna ploča
Anketa
Na Internetu sam najčešće na:






Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 4. 2012.

Ukupno: 240946
Danas: 6
Protokol o postupanju u slučaju nasilja među djecom i mladima
Pribor za likovnu kulturu

Priloženi dokumenti:
Pribor za likovni.jpg

Vrijeme
Weather by Freemeteo.com
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Plava eko patrola
Autor: Administrator , 21. 1. 2020.

         

U subotu 18. siječnja u našoj školi započele su edukativne radionice za učenike u okviru pilot provedbe projekta „Plava Eko-patrola“.   

U organizaciji udruge Argonauta kao nositelja projekta „Plava Eko-patrola“ te Lokalne akcijske grupe „More 249“ i drugih partnera na projektu, u sedam osnovnih škola Šibensko-kninske županije u okviru „Pilot provedbe edukacijskog programa Plave Eko-patrole“ u školskoj godini 2019./2020., započele su edukativne radionice za učenike od 5. do 8. razreda. Cilj edukativnih radionica je upoznati učenike s principima održivog razvoja kroz neformalne metode učenja.

 


         

U svakoj od sedam škola Šibensko-kninske županije oformila se grupa od 20 djece-patrolaša koji su s lokalnim koordinatorom počeli provoditi aktivnosti „Plave Eko-patrole“ unutar navedene radionice. Koordinatorica naše škole je učiteljica informatike Jelena Meić.

 Cilj današnje radionice bio je stvoriti ugodnu i poticajnu atmosferu za rad i učenje, osvijestiti koliko jako gazimo svoj planet, koliku odgovornost imamo u raspolaganju resursima, kako problemi mogu pokrenuti cijeli kotač posljedica te kako potaknuti na smanjenje ekološkog otiska.

         

Kroz razne neformalne metode i iskustveno učenje – lopticu prijateljstva, igre uloga, energizere, ekološki otisak, kotač posljedica, vremensku kapsulu, timski rad – potaknula se ekološka osviještenost djece i djelovanje po principima održivog razvoja, ali i upoznavanje djece s refleksijom nakon svake provedene aktivnosti u okviru radionice. Refleksija se pokazala kao iznimno važna i bitna komponenta aktivnosti jer omogućava djeci-patrolašima da izrazu svoje osjećaje, razmišljanja te da se kritički referiraju na aktivnost koja se održala. Tako djeca-patrolaši aktivno sudjeluju u kreiranju aktivnosti, odnosno participiraju te razvijaju međusobno povjerenje.

Veselimo se nadolazećim edukativnim radionicama!

         

         

(Program sufinancira Ured za udruge Vlade Republike Hrvatske.

Stajališta izražena u ovom programu isključiva su odgovornost Udruge za zaštitu prirode i okoliša te promicanje održivog razvoja Argonaute i ne odražavaju nužno stajalište Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske.)





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju